الوپیک، میهمان بیستمین رویداد بانی

پست شده در کامنت بذاریدارسال شده در تهران, رویدادها

برون‌سپاری تیم فنی، کار درستی نیست بیستمین رویداد بانی (استارت‌آپ گرایند تهران)، یکشنبه ۳۰ مهرماه در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد. میهمان این برنامه، مهدی نایبی مدیرعامل و موسس اپلیکیشن الوپیک بود. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های پاریس است. نایبی پس از موفقیت استارت‌آپ خود در لندن […]

علی بابا، میهمان نوزدهمین رویداد کارآفرینی بانی

پست شده در کامنت بذاریدارسال شده در تهران, رویدادها

گفتِ خنثی و شنود موثر، ویژگی برتر علی‌بابایی‌ها نوزدهمین رویداد بانی (استارت‌آپ گرایند تهران)، سه‌شنبه ۲۷ تیرماه در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد. میهمان این برنامه، مجید حسینی‌نژاد مدیرعامل و موسس سایت علی‌بابا و جاباما بود. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد پلیمر از دانشگاه امیرکبیر است. نیاز او به خرید آنلاین خدمات سفر باعث شد […]

شهرام شاهکار - هجدهمین رویداد بانی

اسنپ، میهمان هجدهمین رویداد بانی

پست شده در کامنت بذاریدارسال شده در تهران, رویدادها

هجدهمین رویداد بانی (استارت آپ گرایند تهران)، یکشنبه هشتم اسفندماه در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. میهمان این برنامه، شهرام شاهکار مدیرعامل اسنپ بود. شهرام شاهکار فارغ‌التحصیل رشته MBA از دانشگاه UBC کانادا در مقطع کارشناسی ارشد است. او بیش از ۱۰ سال است که تجربه بین‌المللی مدیریت و توسعه […]

رویداد بانی تهران (هفدهمين رويداد استارتاپ گرايند سابق)

رویداد بانی تهران (هفدهمین رویداد استارتاپ گرایند سابق)

پست شده در کامنت بذاریدارسال شده در تهران, رویدادها

رویداد بانی تهران (هفدهمین رویداد استارتاپ گرایند سابق)، روز یکشنبه ۲۵ مهرماه، با حضور بیش از ۱۰۰ علاقه‌مند به فضای کارآفرینی برگزار گردید. میهمان ویژه این رویداد که در سالن همایش های شهید قندی سازمان فناوری اطاعات اجرا شد، علی قدیری مدیرعامل شرکت بیان بود. علی قدیری، فردی دقیق، نکته سنج و تیزبین است، وی […]

خلاقیت یک فرآیند است، نه یک اتفاق (قسمت اول)

پست شده در کامنت بذاریدارسال شده در دسته‌بندی نشده

در سال ۱۶۶۶ میلادی، یکی از اثرگذارترین دانشمندان در تاریخ بشر در حال قدم زدن در باغی بود که ناگهان فکری خلاق به ذهنش رسید و همین فکر جهان و مسیر علم را دگرگون ساخت. سر آیزاک نیوتون در حالی که در زیر یک درخت سیب ایستاده بود، ناگهان متوجه سقوط سیبی به زمین شد. […]

شش دلیل سودمندی بازاریابی محتوا برای کسب‌و‌کارهای کوچک

پست شده در کامنت بذاریدارسال شده در دسته‌بندی نشده

رقابت با برندهای بزرگ ملی شاید برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط دشوار باشد. با این وجود، بازاریابی محتوا (Content Marketing) می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند تا جلب توجه کرده و بتوانند بخشی از بازار حوزه فعالیت خود را به دست آورند. بازاریابی محتوا رویکردی در بازاریابی است که دربردارنده ایجاد و توزیع محتوایی ارزشمند […]